"eahiii"

Hej,hej,
Idag var det plugget som vanligt, men nu hemma !
klockan är redan fem, och nu ska jag snart käka, och då hinner det bli mörkt. När jag ätit ska jag rida två hästar och träna två från marken, alltså runt 3 timmar plus mocka, kommer inte in föns, 10 :o
pallar inte mer....
jag vaknar alltid innan halv sex, hoppar på bussen kvart i sju, och går till skolan tills klockan är kavrt över två, eller till halv fyra, dem dagar jag går till kvart över två, kommer jag hem halv 4 och annars kommer jag hem kl fem..... ucsh!
men nu ska jag ut till hästarna! :)
/Tilda

Kommentarer
Postat av: Emma Lind

Att du orkar? :o

hade inte jag gjort !

men du är en kämpe, verkar det som ;)

Lycka till med att hinna med nu! :D

2011-09-06 @ 17:30:14
URL: http://emmablondlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0