Dagens ridtur med Jammi!!

Idag blev det en mysig skogstur med Jammi på kvällen :)
Jag red barbacka med pullarträns.
Sist jag red med sadel var i oktober 2010 hehe.
både jag & jammi hatar sadel så vrf ha den då när allt fungerar lika bra o tom bättre utan den?...

Jammi har nog aldrig varit så full av liv som nu :')
hon är lika pigg på bortvägen som hemåtvägen.
glad o duktig som aldrig förr, fina vännen ♥

iaf så rider jag alltid med helt långa tyglar o när vi kom te ängen där hon alltid drar ner huvudet o ska äta så lydde hon mig väldigt bra, försökte bara en ggn :o
eftersom hon var så duktig lät jag henne äta lite gräs när vi ridit över hela ängen.

när vi kom till vår speciella "galoppsträcka" kände jag på mig att hon ville springaaa.
så jag bara sa "galopp" o lät henne springa så fort hon ville o det gick undan, vi flög, underbart ♥
vi träffade på ett jättesött rådjur oxå :')

på kvällen släppte jag lös Humlan!
andra ggn hon springer lös, hon är så duktig :')
satt o tittade på henne i timmar, fy vad jag älskar den kaninen ♥




//manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0