Skogens guld,

En ljuv,En lång , En härlig En kvälls promenad, med Haly
I dag ville jag ägna mycket tid åt Haley, då Vi inte har hittat på så mycket på sistone, men  jag visste inte vad jag skulle göra...
Men så tänkte jag på ett citat jag skrev för en vecka sedan "Det är inte vad ni gör som räknas utan hur ni gör"
så jag tog n grimma, och ett grimmskaft + en korg... och så gick vi...
Den bruna hästen med den blå grimma och det röda grimskaftet hängandes runt halsen...
och Flickan berdvid som plockar svamp. svamp, skogens guld
"Flickan stannar för att fråga om hon får plocka lite guld ov skogen, hästen stannar för att ta en tugga av den långa gröna, båda stannar för att mysa i gräset"
och i gräset flickan satt, med hästen mule i sitt knä, i flera timmar satt dem så, utan att göra fnatt för vet du va "Det är inte vad ni gör som räknas utan hur ni gör det" så bry er inte om vad ni behöver kunna bry er om hur ni ska kunna leva.
"För i gräset sitter flickan med sin häst, alldeles intill liger skogens guld"

Kommentarer
Postat av: Norah

vilken fin blogg ni har :)

älskar era texter, :D

Kan ni inte uppdatera mer? :P

2011-08-11 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0