Ponni!" klara det

I DAG I DAG IDAG !
först hoppade jag Lady, i en timme, det gick super ;) tricktränade henne även lite :D
sedan trick tränade jag Holly, vi övade på puss, baka, inkallningar,hov, och buga :) gick jätte bra !
Efter det.... så kom det bästa på heeeeelaaaa dagen... Haley la sig ner på kommando,visst hon har gjort det förr... men aldrig såhär, nu var hon konsentrerad och hon fokuserade på träningen, och detta var ent rent kommando ! först gick vi ner på komplement och så la jag handen på rumpan, en liten aning tveksamt la hon sig ner, och efter ett tag gav jag kommado att hon skulle komma... och så provade vi igen... och hon gjorde det galant :)
Hon var helt lös på ridbanan, grinden var öppen, hon hade kunnat springa i väg men hon valde att vara med mig... och hon... vi klarade detta :)
/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0