Sessioner

Jag kan förresten berätta att jag beställde sessioner till alla mina djur för ett tag sedan.
Jammis fick jag för två veckor sedan.
Blev helt tårögd när jag läste den :')

här är ett citat ur den:

"Att få dela upplevelser tillsammans med dig är det bästa jag vet, jag känner mig så fri då. Jag glömmer bort allt som hänt förut och lever bara i nuet.
Den bästa känslan är när dina rädslor och spärrar släpper, när du vågar lita helt och hållet på mig. Jag skulle aldrig vilja skada dig med flit kom alltid ihåg det."

                                                                                                             - Jamaica Girl





//Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0