härliga dagar :)

Jag har en riktig söte ponny ;')
Gah, först så fick man ligga och mysa med henne, och sedan är hon helt wönderföl på kvällens tränig, :D
Vi tränade på backa ur 5 zonen, flytta fram och bakdel och inkallning !
Haley,Balely jag snackar om !
Jag trränade med Dubblin på att "vinka" och "hov" hon är busigt söt:)
Hannah är här och vi har idag hoppat med Lady och Holly yippie, Linnea var också med yay  (a)
I går red jag i rep grimma på Holly, Liksom varför utnytja hästar genom att trycka in metal i munen på dem?Wönderfölt mysig häst Holly, Hon var duktig och lyssnade på minsta lilla som vi kom överens om, vi liksom Var 1 tilsammans  :D
I går tränade jag på inkallnig och lite sådant med Lady (y)
I mon ska Jag och Hannah rida i rep grimma och halsring på Lady och Holly på ängen  :D
+ att Hannah och Dubblin var grymt duktiga på deras lilla "NH " "trickträning" I dag :)
Så glad att dem börjar lyssna på varann i stället för på alla andra !
4 dagar till med härliga och fyllda med hästar och skratt :)
Mina ponnisar är bäst,!
/Tilda

Kommentarer
Postat av: Gemma

Hej, Riktigt najs blogg även om ni inte hunnit med så mycket :)

vilka fina hästar på dessa bilder gilla den lilla bruna vad heter den? Haley?

kan ni inte lägga in en text om NH?

2011-04-26 @ 16:42:40
Postat av: Gemma

Hej, Riktigt najs blogg även om ni inte hunnit med så mycket :)

vilka fina hästar på dessa bilder gilla den lilla bruna vad heter den? Haley?

kan ni inte lägga in en text om NH?

2011-04-26 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0