Lycka!

Jag & Jammi har verkligen haft en underbar sommar tillsammans.
o vad vi har utvecklas, helt otroligt.
men som jag brukar säga:  ~ don't let your dreams be dreams ~

min dröm har blivit sann denna sommar!
en dröm som jag knappt vågat drömma om innan, som har kännts omöjlig att uppnå, nånting som bara andra gjorde o man själv drömde om men aldrig skulle få uppleva...........trodde jag ;)

Jag kan rida Jammi i enbart halsring!
första gången trodde jag bara det var tur att det funkade den gången.
men efter att ha gjort det massa gånger i sommar o det funkar super hela tiden så vet jag att VI KAN!

genom att lita på jams & släppa kontrollbehovet har vi lyckats!

Det finns inget ställe där jag känner mig tryggare än på Jammis rygg!

Min underbara ponny ♥














De finns inget vi och de - de finns bara vi! ♥

// Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0