Tävling

Min vän är underbar.
Tävlade som sagt i dag, var hemskt nervös och dagen innan var skit.
och inte hjälpte det med att jag inte hann gå banan...
men allt släppte när jag hoppade upp på Lady...
hon var en dröm.
min dröm.
jag skritade i säkert 20 min efter det började jag trava & Galoppera...
till slut hoppade jag 3-4 skutt, och redan då insåg jag att detta skulle gå bra, hon var laddad och taggad, hon arbetade villigt och vi var bra sammspelta!
först hoppade vi 50 cm, Lady hoppade det lekande lätt...
bilden är på banan)
När vi sedan skulle hoppa 60 cm, var jag mer säker och Lady med, så det gick till och med bättre än 50 cm, :D
Min fina ponniii!
så 2 rosetter, 2 felfria rundor :d
Min Vän Är Amazing!
/Tilda

Kommentarer
Postat av: Sandra Danielsson

Grattis!

2011-09-16 @ 20:28:17
Postat av: Emma Lind

Grattis Tildiiii! :D

2011-09-16 @ 20:29:13
URL: http://emmablondlind.blogg.se/
Postat av: Ali Johansson

Grattis Tilda :)

2011-09-16 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0