framsteget!"

Idag har jag hunnit med massa !
På morgonen mellan 9-12 hann jag med både Cherokee och Lady :)
Efter det gjorde jag en sak med Lady...
ett enormt framsteg...
Lady har så länge jag kan minas varit rädd för vatten...
men i dag var hon så svettig... så jag tänkte prova bara hälla lite vatten över henne... och det gick jätte bra...
och imert det var varmt så... Duchade jag henne... kan ni förstå! Vi gjorde det... hon litade på att det var rätt... !
Sedan spolade jag av / duschade jag Kee också... Hon tycker det är jätte skönt verkligen ;)
Sedan pysslade jag lite i hagen med dem... och i kväll klockan... halv sex eller något... Då tränade vi andra passet för i dag... Lady var helt amazing... och Cherokee också !
efter detta passet som varade en hel timma... för båda... så tvättade jag dem igen med slangen... Lady tyckte det var så skönt och svalkande ! :)
och Kee bara  njööööt hon med ;D
mina fina !
i morgpn blir det att fixa med alla hästarna :)
och hörni... vill ni ha bilder? för jag har massa... kan vissa typ några nu ju, annars shecka bdb ;D
Haha Cherokee tror att man ska dricka ;)
/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0