Hejdå min vän !

Ja, det är sant.
Idag klockan 8 på kvällen körde vi "hem" Charokee...
Hon ville inte,jag ville inte, Hästarna ville inte...
Men vi hade inge att säga...
Det var bestämmt att hon skulle åka.
det var bara att le, även om tårana ville fram.
Men hon lämnar mig aldrig för evigt....
om 2 veckor är hon tillbaka här där hon hör hemma, med mig, med hästarna!
Dessa dagarna var underbara min vän...
efter bara 3 dagar blev hon min vän... "hästen som flög i luften för ingenting"
Den hästen är min bästa vän!
Hennes steg i padocken när hon leker,  henne fria galopp över ängarna när hon och Lady leker
Hennes trippande hovar när hon ska visa sig duktig, Hennes blöta påls när vattnet rinne efter en svalkande ducsh
Hennes mjuka mulle som puffar mig glatt, Hennes glädjande gnägg som får mig varm
Allt det har jag set och hört och kommer göra det igen !
om någon vecka, kanske om bara 2 eller 3 veckor... för jag saknar dig redan
Ladys gnäggande rop.. dina ögon... mitt hjärta det skärs...
"Men du är du, jag är jag och tillsammans är det vi"

/Tilda

Kommentarer
Postat av: Jossan

sjukt fin häst och fin blogg :D

2011-07-20 @ 12:31:10
URL: http://nhwestern.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-07-29 @ 00:19:34
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super fin blogg, varför uppdaterar inte manda? :)

2011-08-01 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0