Lycka igen!

~Allting är omöjligt, om du slutar hoppas~
I dag hoppades jag, och det gick bra! 
I vanliga viss så har jag hoppträning varannan onsdag men vi missade en så vi hade det i dag... dock så kunde ingen sjutsa mig och så... så jag trodde inte jag kunde åka... men så när jag var i skolan sista lektionen ringde mamma och sa att Lina kunde köra mig till ridhuset... "HAPPY!" Lina tränar ju sin D ponny Amoroso där... men hon var tvungen att jobba över i dag så hon kunde inte rida A på träningen, så milott skulle rida honom ! :)
Men hon tyckte det var synd att Lady och Jag som så gärna ville vara med skulle få missa så hon hämtade mig hemma vid kvart i 3, hm pust slutade tio över 2 hem... byta om lasta hästen åka.... 
sedan vid 3 lämnade hon mig vi ridhuset, och körde själv och jobbade, Milott var i stallet, för hon har 2 hästar installade där+ att en annan har en häst där,,,,, :)
så Lina lämnade Amoroso,Lady och mig där.. !
Hovslagaren var där och fibbla med Caleas (Milotts hästs) fötter :)
vi gav alla hästarna vatten och fixade sedan åkte vi hem till milott, och åt, Ebba hennes syrra hade lagat mat för er som vill veta^^ sedan åkte vi tillbaka, och då hjälpte jag Milott ta in hennes andra häst Dollar king eller något sådant hette den...
Hon red honom, han har varit en gakloppör... men trivdes ej med start boxar.. och nu är han hennes "rid" häst... vilket han trivs med ... :)
Dem var jätte duktiga.. :D det gick bra... vi skrittade en runda sedan jag fick gå med (Y) gillas starkt att se en sådan glad häst... !
sedan när hon ridit klart fixade vi dem andra hästarna... asså jag sadlade Lady och hon sadlade amoroso... och så började vi värma upp... då kom även dem andra... Ida och hennes häst Lukas och Ebba och Docke :)
Träningen gick väldigt bra... :) 
Hon hade kul i dag :P hon visade inga tecken på att vilja gå ut eller något utan det var fokus,fokus... dock gillade hon inte vatten hindret... men vi va 2 om det xD 
så där tog det stopp för henne men inte för mig, xD jag flög över :D upp igen och resten gick super, vi hoppade en liten bana, sjukt nöjd, dock önskar jag att Lady hade kunnat vara lite mer som hon är hemma, men men, så länge hon gillar det! :)
Hehe och Lady och Calea är bäääääääästa vänner xd?
Milott och CaleaLina och Amoroso
/Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0