Djurkommunikation

Att prata med djur...

- Kan man verkligen prata med hästar? 
- Du vet att solen är väldigt stor men har du någon gång sett den?
- Nej. 
- Inte jag heller. Ändå vet vi. Är inte det märkligt?


Jag tycker att dessa meningar säger allt. Allting går inte att förklara och jag tror inte man ska försöka heller.
Hur jag kom in på djurkommunikation?

Saker som inte är förklarde ska inte vara det.

det är en lång historia som jag ska försöka berätta så kort jag kan Jag har levt upp med djur så som, fåglar, katter, hästar, hundar och får + massa fler djur. Jag har aldrig trott mig om att kunna "prata" med ett djur.  Dom har funnits där, tillsammans med mig. Jag har också alltid sökt mina egna vägar, och försökt förstå djuren, men det kommer när man är redo.. om man ska bli redo... det är såhär det kommer vara.

-Att Tala med djur är att fördjupa sig in i djuret, med djuret -

Djur talar inte genom ord, dem talar genom bilder, och tankar!

/Tilda


Kommentarer
Postat av: Sofia Karlsson

Hej

gör du sensaioner?

Älskar eran blogg den är riktigt intressant, men varför uppdaterar bara tilda? :D

2011-09-16 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0