hoppträning Lady,

Hej,Hej,
Idag var det hoppträning i ridhuset för Anna Hansson,
Jag tränade med Milott och hennes nya unghäst, Frida och hennes nya unghäst, Lady var den ända som varit med förr i våran grupp, ::)
Hon var jätte duktig, vi hoppade några enkel hinder, och hoppade på en volt, var lite klurigt imert en av hästarna inte hoppat innan, men det gick bra, kändes verkligen kul, att hon lyssnade på fint, när vi hoppade bana var hon pig och hade snabb galopp, hon hade bra far och tog i i  hoppet, !
Jag är super nöjd!
Från och med nu ska jag träna ensam, för Anna är rädd att Lady kommer i kläm nu när vi ska in i ridhuset då, unghästarna Dollar, Milotts nya, och Fridas nya, är stor hästar+ unga.
Gör inget för mig, betyder ju att jag får mer träning, då vi kan ha på "min och Ladys " avstånd och höjd hela tiden! :)
17 : 30 tränar jag själv för Anna,
sedan tränar dem 3 unghästarna,
och efter det tränar Amoroso och Lina,   Ebba och Maja, och Ida och Lukas !
fortfarande på onsdagar, vi får se längre fram nkanske vi slår i hop det igen :D
/Tilda

Kommentarer
Postat av: Sofia Karlsson

Vad kul att det gick bra :)

Gillar att du uppdaterar så ofta! :D

2011-09-16 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0