dagen.

i dag har verkligen varit en underbar dag....
i Morse började jag med att ge hästarna massa gott... äpple morötter och massa mer gott !


började med att rida ut med Lady Holly och Syrran...
Lady var helt jätte pigg och ville spring förbi Holly hela tiden, tillslut, gick vi in på galoppvägen och där släppte vi hästarna, dem susade fram i full galopp, !
Lady kom så klart först, vilket hon alltid gör, Hon har väldigt lång och snabb galopp kan jag lova xD
efter ett vi kommit hem tog jag ut Dubblin och red över ängarna och ut i skogen, sjukt mysigt!
tog lite bilder på Dubblin, eller inte jag men Sanna ;)
Efter det gick jag ut och gick med Haley, vi gick in i skogen och myste jag flätade hennes man medans hon åt gräs ;')
och tillslut skulle hästarna ut i den stora hagen, så jag red Lady barbacka i grimma och bredvid gick Dubblin...  en flicka i roda shorts, Tshirt och sandaler på en häst i grimma? HAHA riktigt snyggt kan jag ju säga ;D
Efter dem tog jag och red ut till hagen med Holly, och haley bredvid !

 

 

 

/Tilda

 

 


Kommentarer
Postat av: Alice

Snygg blogg! :D

2011-07-23 @ 19:10:12
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0