Tankar och Lycka

~Hade hon kunnat le, så hade både hon och jag haft ett leende på läpparna efter dessa fyra dagar~
Men det behövs inte, hon behöver inte le, hon har visast på alla sätt man kan att hon är lycklig, glad och nöjd, !
Lady och jag har bara levt livet i dessa dagar, Galopperat fram över ängar, gosat,lekt och bara levt så vi vill leva !
Hon är bäst min kära bästa vän och föralltid kommer hon vara stor, stor i mitt hjärta
-Min kära vän
-Hon lärde mig inte bara var ridning va
-Hon lärde mig vad kärlek va
-vad vännskap va
-vad lycka va
och speciellt
-vad man kan få av att sammarbeta och lita på varann
-Min kära vän
-är inte min häst
-hon är min bästa vän
-Hon är inte min
-Hon är sin egna
- Hon lever hur hon vill med kärlek,vänskap och lycka från mig
-Och så ska det va
-Vi behöver inte äga varann
- För vi är bra som vi är
-Men tillsammans är vi bäst !
Jag Älskar dig Lady <3
/Tilda

Kommentarer
Postat av: Julia

Nawwe, sötaste <3

2011-06-04 @ 18:04:40
URL: http://Juliaalanden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0