inge bra

Hejhej
Dagens ridning gick inte bra alls...
Men  jag vet varför och det är bara så...
vi får ta morgon dagen som en lek och göra oss glada igen...
Lady var tjurig och jobbig, och jag var väll inhe heller på bästa humör...
Lady stod inte still, försökte springa in i skogen, hoppa över allt, och bara galoppera i väg...
Anledningen var dels att jag var på dåligt humör, men också för att hon fått stå hela veckan..
har haft så mycket att göra, och det har regnat hela tiden så jag har inte kunnat rida/träna,
när vi inte Rider/tränar på några dagar blir Lady stel och helt enkelt tjurig...
och hon är ju sto, och brunsten, kommer nog nu snart...
så morgon dagen tar vi som en lek, och så får vi se,
klickar inte det bra imon, så står vi över osby tävlingen !
vi båda måste vilja! :)
Holly har fått en spark vänster sida, av Primadonna,
får se hur det ser ut i morgon :/
Haley var iaf positiv idag :D
/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0