Jaoo

Hejhej
Manda ska tydligen sluta blogga,
och känner inte särkilt mycket för att blogga själv,
Förstår Manda helt.
och jag hoppas att det kommer bli så bra det går att bli för dej tjejen.<3
Men som sagt inte kul att blogga själv,
Kanske kommer jag blogga med någon annan?
men isf inte på denna bloggen,
detta är liksom min och Mandas, Mandas och min!
Tilda och Mandas, Mandas och Tildas,
Så vi får se, kommer fortsätta ett tag, men om bloggen deppar i hop,
då slutar jag också,
men vi får se som sagt, kanske ågon gång att vi båda står på benen,
men om man inte ha roliga saker att förmedla,
då kanske man ska skita i att förmedla,
kanske fixar jag in lite gäst bloggare, kanske inte?
vi får se,
Men ha det så bra allihopa, och håll tummarna för Manda, <3
/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0