Ridning på stranden,

HejHej,
I dag vid 10 tiden drog jag ner till stranden men Holly och Lady.
Hästarna stod lungt hela vägen.
När vi väl var framme tog vi ut hästarna, Lady som alltid har nerverna utanpå, blev stissig,
efter ett tag började vi sadla och tränsa, och sedan gav vi oss i vägg,
först lekte vi lite i vattnet och sedan gick vi upp på strande och red, vi red i ungefär 2-3 timmar, och tog oss från mellby strand till en bra bit från skummeslöv, !
Vi red i vattnet, vi skrittade travade och galopperade, både i vattnen och på stranden,
allt var bara så underbart, som i en dröm,
jag ville bara sitta där och le, vi susade förbi allt, vi hoppade över vatten, vi for förbi människor,
vi galopperade i vattnet,
"Jag hörde varje steg, varje srång va en gång, som att leva som att susa"

Ni skulle varit där alltså, ! att uppleva den kännslan, att susa fram, att gå fram, att höra havets vågor,
vågor som slår mot strandens kant, vågor som har ett liv, ett alldeles eget liv.
Det,det kallar jag härligt, det,det kallar jag ett liv.
Hästarna levde lika glatt som vi dem glade sig åt allt, och såg allt som en härlig dag.
"Jag riskerar mitt liv varje dag, varje sekund, jag riskerar att få leva, men om jag dör så vet jag en sak, jag har levt, men dem som alldrig vågar chansa, dem kommer aldrig få leva"

Här kommer lite bilder,
Tidal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0