......

Hej, hej!
Har inte bloggat på väldigt länge nu.
Dels så har jag inte mycket tid över till det och sen är mitt liv verkligen helt upp o ner vänt nu.
Det är helt konstigt, jag trodde inte såhär mycket skit kunde hända på så kort tid.
Så ett tag fram över så blir bloggandet lidande då jag måste se till att ordna upp allt, hitta tillbaka till mitt liv igen.
För att kunna göra bra inlägg och kunna uppdatera ofta måste jag först se till att jag mår bra, vilket just nu känns som jag aldrig kommer göra igen.
Dessutom kan jag inte göra någonting med Jammi nu så jag har inget att skriva om ändå!

// Manda


Kommentarer
Postat av: Sofia Karlsson

Hej, låter inte kul att du inte mår bra, och av din text låter det inte som Jammi gör det heller, det är tråkigt att höra, !

Lycka till med allt iallafall!

2011-09-23 @ 09:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0