Markarbete

Hej,Hej
I dag red jag Lady för första gången inne i ridhuset, red lite markarbete,
det gick bra, hon var lite nyfiken på allt nytt bara, men det gick jätte bra,
Tränade alltså Dressyr/markarbete, med Tempoväxlingar och volter, mm
efter en kvart var Lady lätt att forma, och beslt mig för att träna utan stigbyglarna,
Laady var het i galoppen, och gasade på lite, efter ridningen var hon sjukt svettig,
har kommit på att jag måste göra något åt hennes extremt långa päls, !
I morgon blir det Hoppträning i ridhuset för Anna Hansson, kul att få rida själv, "privat,privat"
slutar halv 4 i skolan, börjar rida halv 6, och om jag åker buss är jag hemma kvart i 5, alltså har jag 3 kvart på mig,
plus att jag måste hinna rida fram, tror dock mamma kan hämta mej i skolan, !
/Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0